May 20

Ես կարողանում եմ․․․

  • Ես կարողանում եմ ճամփորդել

Իմ ճամփորդապատումները տես այստեղ

  • Ես կարողանում եմ ստեղծագործել

Անսովոր հեքիաթ

Հորինուկ «Տարօրինակ բառերը»

«Գարուն բերող ծիծեռնակը»

Մոր և տղայի երկխոսությունը

Մոռացկոտ դդմիկը․հորինուկը

  • Իմ մաթեմատիկական հմտությունները՝

Մաթեմատիկայի փաթեթը տե՛ս այստեղ

  • Ես կարողանում եմ մարզվել

Իմ մարզական տեսանյութերը տե՛ս այստեղ

  • Իմ բնագիտատեխնոլոգիական հմտությունները՝

Իմ բնագիտական տեսանյութները տե՛ս այստեղ

Իմ բնագիտական տեսանյութները տե՛ս այստեղ

  • Ես և բնության հետ իմ շփումը

Բույսերն ու նրանց փոփոխություները տե՛ս այստեղ

Ծաղկազարդ Գարուն, տեսանյութը տե՛ս այստեղ


Posted May 20, 2023 by Ֆրեդ Հակոբյան in category Ուսումնական նյութեր

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*